سرباز خان نے کنچن جوگا چوٹی سر کر لیا

 

  کنچین جوگا سمٹ میں سبز پرچم لہرایا گیا   🇵🇰

الحمدللہ الحمدللہ الحمدللہ!
پرائیڈ آف پاکستان سرباز خان مقامی وقت کے مطابق صبح سات بجے سمٹ پہنچے۔ سمٹ پٕے پہنچ کر سٹلاٸٹ لنک پے بات کرتے ہوئے کہا کہ میں  نے پوری قوم کی حمایت پر شکریہ ادا کیا اور بحفاظت واپسی کے لیے دعاؤں کی درخواست کی۔

یہ ایک عظیم  لمحہ ہے. تین دنوں میں دوسری بار ماؤنٹ کنچن جنگا کی چوٹی پر سبز جھنڈا لہرایا گیا ہے۔

انہوں نے کہا کہ کم وساٸل کے باعث پاکستانی کوہ پیماؤں کو اپنے ہی پہاڑوں (پاکستان کے اندر موجود پہاڑوں) کی چوٹی سر کرنے کا موقع نہیں ملا  اس وقت تک جہاں پاکستانی کوہ پیما غیر ملکی سرزمین پر آگے بڑھ رہے ہیں، ہم بہت طویل سفر طے کر چکے ہیں۔ الحمدللہ!
لیکن ہمارا سفر ابھی ختم نہیں ہوا۔ درحقیقت، ہم نے ابھی شروعات کی ہے۔ ہم پاکستان میں کوہ پیمائی کے کھیل کی ترقی اور فروغ کے لیے کام کرتے رہیں گے اور آنے والے سالوں میں، ہمارے پاس پاکستانی کوہ پیما دنیا بھر کے پہاڑوں کو سر کرنے والے ہوں گے۔ انشاء اللہ!

اور کچھ دن یہ دستور مے خانہ ہے، تشنہ کامی کے یہ دن گزر جائیں گے۔
میرے ساقی کو نظر آنے والے تو دو، جتنے خالی ہیں سب جام بھر جائیں گے۔

جب کسی ملک میں سیکڑوں اور ہزاروں لوگ بلند و بالا پہاڑوں کے سائے میں رہتے ہوں، تو کوہ پیمائی صرف ایک کھیل نہیں رہ جاتا، یہ اس سے کہیں بڑی چیز بن جاتا ہے۔

تمام تعریفیں صرف اور صرف اللہ کے لیے ہیں۔
پاکستان زندہ باد 🇵🇰❤

—–

ہم اپنے سپانسرز ملٹی نیٹ پاکستان پرائیویٹ لمیٹڈ اور ہم ویل کا شکریہ ادا کرتے ہیں اور پاکستان میں کوہ پیمائی کی فلاح و بہبود، ترقی اور خوشحالی کے لیے ان کے تعاون اور وژن کی تعریف کرتے ہیں۔

ان کا پیغام: “ٹیم ملٹی نیٹ اور ٹیم ہم ویل اس سفر کے لیے قابل فخر سپانسرز ہیں۔ اوپر اور آگے!”

آپ اس لنک کے ذریعے سرباز کی لوکیشن کو ٹریک کر سکتے ہیں: https://share.garmin.com/sirbaz14

شئیر کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں