ہیری پوٹر سیریز کی ہیروین 52 سال کی عمر میں کنسر سے چل بسی

ویب ڈسک۔

اداکارہ ہیلن میک کروری ، جو چوٹی بلائنڈرز اور تین ہیری پوٹر فلموں میں اپنے کردار کے لئے مشہور ہیں ، 52 سال کی عمر میں کینسر کی وجہ سے انتقال کر گئیں ، ان کے شوہر اداکار ڈیمیان لیوس نے ان کی موت کا اعلان کیا۔

میک کروری اسٹیج پر اپنے طویل اور سیرت مند کیریئر کے لئے بھی پہچانی جاتی تھی ،ان کے بارے میں نیشنل تھیٹر کے آرٹسٹک ڈائریکٹر رفوس نورس نے کہا کہ وہ بلا شبہ اپنی نسل کی عظیم اداکاروں میں سے ایک تھیں۔

اداکارہ ہیلن میک کروری اور اداکار ڈامینا لیویس نے  2007 میں شادی کی تھی
اداکارہ ہیلن میک کروری اور اداکار ڈامینا لیویس نے 2007 میں شادی کی تھی

میڈیا کیپشن ہیلن میک کروری نے چوٹی بلائنڈرز کی پانچوں سیریز میں آنٹی پولی کے طور پر کام کیا

چوٹی بلائنڈرز کے تخلیق کار اسٹیون نائٹ نے کہا: “ہیلن اپنی نسل کی عظیم اداکاراؤں میں سے ایک تھیں۔ وہ اتنی طاقتور اور کنٹرولر تھیں اور یہ بات بہت افسوسناک ہے۔”

کنواراپن کا ٹسٹ کرنے والے ڈاکٹروں پر اب فارنس میں ریپ چارج لگا کرکیس داٸر کیا جاٸیےگا

یہ خبر بھی دیکھے ۔

اس پروگرام میں ٹومی شیلبی کا کردار ادا کرنے والے سیلین مرفی نے مزید کہا کہ وہ “ایک ایسے خوبصورت دوست کی کھو جانے کے لئے ٹوٹے دل ہے ، اور انھیں “ایک خوبصورت ، دیکھ بھال کرنے والی ، مزاحیہ ، ہمدرد انسان” کھویا ہے

انہوں نے کہا ، “وہ ایک ہنر مند اداکار بھی تھیں – نڈر اور شاندار بھی ۔ انہوں نے ہر منظر کو ، ہر کردار کو جو انہوں نے نبھایا ، اور انسان بنادیا ،” انہوں نے مزید کہا ، “اس شاندار عورت کے ساتھ کام کرنا میرے لئے اعزاز کی بات ہے … “.

اداکارہ ہیرن میک ردووری کا اداکاری کا ایک جلوہ
اداکارہ ہیرن میک ردووری کا اداکاری کا ایک جلوہ

ڈرامہ پیئیرز وینجر کے بی بی سی کے ہدایتکار نے مزید کہا: “ہیلن اس ملک میں اب تک دیکھنے والی ایک بہترین اداکارہ تھیں۔”

ہوم لینڈ اسٹار لیوس نے کہا کہ وہ “کینسر کے ساتھ بہادری سے لڑنے کے بعد” انتقال کر گئیں۔ آج دنیا ایک عظیم منکار سے محروم ہوٸی ۔

شئیر کریں

ہولی ہوڈ کی مشہور اداکارہ ہیلن میک کروری جو چوٹی بلائنڈرز اور تین ہیری پوٹر فلموں میں اپنے کردار کے لئے مشہور ہیں ، 52 سال کی عمر میں کینسر کی وجہ سے انتقال کر گئیں ، ان کے شوہر اداکار ڈیمیان لیوس نے اعلان کیا۔” ایک تبصرہ

اپنا تبصرہ بھیجیں